Als creative director gids ik je door het project heen, daar waar het heen moet gaan. Ik ben de creative lead en werk samen met specialisten om ons doel te bereiken, sounddesigners, copywriters, architecten, enzovoorts.

Het is mijn streven om ervoor te zorgen dat je weet waar je aan toe bent en z.s.m. wat wat je gaat krijgen.

Infographics

Laat me je helpen met het uitleggen van complexe verhalen en concepten. Met bijna een decennium aan ervaring in het terugbrengen van ingewikkelde dossiets tot efficiënte verhalen, vooral door middel van animaties (explanimations).

Jij bent de specialist in jouw veld, ik in de mijne. Laten we samenwerken om de boodschap écht te laten landen.

illustration

Wayfinding

Mensen helpen hun weg te vinden is een bijzonder specialisme. Menselijk gedrag in de werkelijke wereld opent een doos van Pandora vol met nieuwe variabelen.

Het is vitaal voor goede wayfinding om samen te werken met de architect, binnenhuisarchitect, verlichtingsspecialist en anderen die een zegje hebben over het gebouw en het gebruik ervan.

Van daaruit kan ik je door het proces gidsen, samen met mijn collega’s.

illustration

Marketing

Je boodschap overbrengen en een nieuw publiek bereiken is een heerlijke uitdaging vandaag de dag. Er gebeurt zoveel en er is zoveel te zien! Het gaat ook allemaal heel snel.

Ik hou ervan om opvallende ideeën te bedenken, een big idea, waar jouw organisatie zich mee onderscheidt.

illustration

Design

Een logo, jouw huisstijl, hoe jouw gehele organisatie overkomt: Soms verbonden met marketing maar vaak ontworpen om de trend-van-de-dag te kunnen overleven.

Goed ontwerp is praktisch, no-nonsense en doet wat het moet doen: De boodschap die je wilt communiceren helpen dragen, welke dat ook moge zijn.

illustration

Meer

Misschien is er een creatieve of ontwerp-gerelateerde vraag die niet in één van de hokjes hierboven past. Zoals een praatje houden, een script schrijven of copywriting. Wat dacht je van idee-generatie?

Als conceptueel denker en “professionele leek” hou ik ervan om met nieuwe ideeën in aanraking te komen en te bomen over jouw plannen. Wat drink je?

Laat van je horen