Deze explanimation (instructional) is ontwikkeld voor Voys. De waarderingen van klanten die via Direct Online Aansluiten een abonnement afnamen bleken lager te zijn dan die van reguliere klanten. Er zat namelijk een gat in het proces wat een klant doorloopt. Er bleek nog wat onduidelijkheid te zitten in de vervolgstappen. De klant moet namelijk – na het bestellen – nog het e.e.a. doen.

Mede dankzij deze animatie is de waardering van klanten via Direct Online Aansluiten gestegen en verloopt het proces soepeler.

Direct Online Aansluiten, 2014, explanimation, instructional.

High-end explanimations. Het verschil?

 

Deze explanimation (instructional) is ontwikkeld voor Voys. De waarderingen van klanten die via Direct Online Aansluiten een abonnement afnamen bleken lager te zijn dan die van reguliere klanten. Er zat namelijk een gat in het proces wat een klant doorloopt. Er bleek nog wat onduidelijkheid te zitten in de vervolgstappen. De klant moet namelijk – na het bestellen – nog het e.e.a. doen.

Mede dankzij deze animatie is de waardering van klanten via Direct Online Aansluiten gestegen en verloopt het proces soepeler.